Fout
  • JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 823 niet laden

Internet

Afdrukken

Tweetie

Geschreven door Wim Strik.

Gebruikerswaardering:  / 3
ZwakZeer goed 

tweetiem-largeTweetie is er nu ook als een Twitter cliënt voor de Mac. Voorlopig een van de betere, want eerder dacht ik dat ook van Nambu. Tweetdeck enz. Met Tweetie heb je alle functies van Twitter onder handbereik inclusief een aantal handige extra diensten, zoals de mogelijkheid om wanneer je tweets langer dan 140 karakters zijn deze direct met een link op TwitLonger te posten. De gratis versie wordt zo nu en dan voorzien van een advertentie, maar dat stoort nauwelijks.

Een van de meest kenmerkende verschillen met andere cliënts is dat alles in een venster getoont wordt net als in Nambu. Er is ook een iPhone versie beschikbaar, maar deze is niet gratis. Erger nog is dat er bij de komst van een nieuwe versie zelfs opnieuw betaald moet worden.
tweetie_screenshot

Gravatar
Stephan (25.10.2009 (21:52:05))
Niet werkend onder Snow Leopard Ja Nee Tweetie lijkt niet goed te werken onder Snow Leopard. Dat is erg jammer, want het was een van de beste clients. Nu nog hopen dat er snel een update komt...
Gravatar
Wim Strik (25.10.2009 (22:02:29))
Werkt wel Ja Nee Tweetie werkt wel degenlijk onder Snow Leopard, ik heb het op meerdere Mac's in gebruik.8)
Gravatar
(03.05.2010 (12:44:55))
Ja Nee Leuk, maar nog steeds geen sync tussen iPhone en Mac. Als je veel tweet met meerdere accounts is het zwaar irritant als je iPhone of je Mac aangeeft dat je 168 nieuwe tweets hebt, terwijl je die net hebt gelezen op 1 van de 2 devices. Vooralsnog is dus nog steeds Echofon de enige twitter app die je iPhone en Mac goed synchroniseert. Vind ik persoonlijk wel belangrijk om te weten voordat ik een andere twitter app installeer.

Smileys

:confused::cool::cry::laugh::lol::normal::blush::rolleyes::sad::shocked::sick::sleeping::smile::surprised::tongue::unsure::whistle::wink:

1000 tekens over

Antispam Nieuwe afbeelding Hoofdletter gevoelig

Ontwerp en realisatie WS-Online - © 2008 Alle rechten voorbehouden.