Cyberduck
Cyberduck is een programma dat op een eenvoudige manier de transfer van bestanden toelaat van een computer naar een server, en omgekeerd, gebruik makend van het FTP-protocol over SSL (FTPs), om een beveiligde verbinding te garanderen. Je kunt Cyberduck combineren met TextWrangler 2 , erg handig want zo kun je snel en gemakkelijk je online bestanden aanpassen. Cyberduck is er natuurlijk ook in het Nederlands.
Er is voor Cyberduckook een handige widget beschikbaar, hiermee kun je bestanden up en downloaden zonder Cyberduck zelf op te starten, speciaal handig als je veel met een enkele website werkt.
invisible Cyberduck?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, op mijn werk draaien diverse computers met Cyberduck en daar ben ik dit interessante fenomeen nog niet eerder tegen gekomen. Mogelijk draait er herstel software in de achtergrond, of je hebt zelf dingen teruggezet met TimeMachine. Software als verdwijnt niet vanzelf.;-)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, op mijn werk draaien diverse computers met Cyberduck en daar ben ik dit interessante fenomeen nog niet eerder tegen gekomen. Mogelijk draait er herstel software in de achtergrond, of je hebt zelf dingen teruggezet met TimeMachine. Software als verdwijnt niet vanzelf.;-)
werkt prima
Wat ik miste in mijn mac was een programma waarmee je je server kan onderhouden.<br />Iweb heeft dit niet! Gaf ook overschrijvinge n bij meerdere websites uploaden.<br />Met Cyberduck is dit opgelost, maak je vooraf een map en dan kan je met iweb in die betreffende map je bestanden kwijt.
Wat ik miste in mijn mac was een programma waarmee je je server kan onderhouden.<br />Iweb heeft dit niet! Gaf ook overschrijvinge n bij meerdere websites uploaden.<br />Met Cyberduck is dit opgelost, maak je vooraf een map en dan kan je met iweb in die betreffende map je bestanden kwijt.

RSS