Internet

Afdrukken

Cyberduck

Geschreven door Wim Strik.

Gebruikerswaardering:  / 34
ZwakZeer goed 

cyberduck_iconCyberduck is een programma dat op een eenvoudige manier de transfer van bestanden toelaat van een computer naar een server, en omgekeerd, gebruik makend van het FTP-protocol over SSL (FTPs), om een beveiligde verbinding te garanderen. Je kunt Cyberduck combineren met TextWrangler 2 , erg handig want zo kun je snel en gemakkelijk je online bestanden aanpassen. Cyberduck is er natuurlijk ook in het Nederlands.  

Er is voor Cyberduckook een handige widget beschikbaar, hiermee kun je bestanden up en downloaden zonder Cyberduck zelf op te starten, speciaal handig als je veel met een enkele website werkt.

cyberduck1cyberduck2

Gravatar
akki (24.02.2009 (12:11:14))
cyberduck verdwijnt Ja Nee ik heb inmiddels meerdere malen de free versie van cyberduck op mijn computer gezet en later, dag/week, is het er weer vanaf. hoe kan dat? wil je met het antwoord rekening houden dat ik redelijk digibeet ben ;-)<br />alvast bedankt!<br />akki
Gravatar
Wim Strik (24.02.2009 (14:32:11))
invisible Cyberduck? Ja Nee Ik heb eerlijk gezegd geen idee, op mijn werk draaien diverse computers met Cyberduck en daar ben ik dit interessante fenomeen nog niet eerder tegen gekomen. Mogelijk draait er herstel software in de achtergrond, of je hebt zelf dingen teruggezet met TimeMachine. Software als verdwijnt niet vanzelf.;-)
Gravatar
akki (28.02.2009 (20:03:14))
cyberduckraadsel Ja Nee hallo wim,<br />bedankt voor je antwoord. herstelsoftware ? geen idee. en bij mijn weten doe ik niets met time machine. ik probeer verder.<br />groeten, akki
Gravatar
Wilco (16.07.2009 (01:35:47))
akki Ja Nee Staat het bestand nog wel ergens op je computer? <br />Als je die opent moet je het programma eerst verplaatsen naar je programma map en van af daar openen.<br /><br />Cyberduck is trouwens echt een super programma.
Gravatar
MacBert (18.08.2009 (13:00:37))
Ja Nee Ik heb het programma altijd met veel plezier gebruikt in OS X 10.4 en 10.5.<br /><br />In 10.6 Snow leopard werkt het programma niet (meer)
Gravatar
Wim Strik (18.08.2009 (15:07:25))
gun het wat tijd. Ja Nee SnowLeopard komt in September pas officieel uit, waarschijnlijk komt en dan ook gewoon een update van Cyberduck;-)
Gravatar
Guy (07.11.2009 (22:37:43))
Cyberduck voor SnowLeopard Ja Nee er bestaat (6 november 09) een beta voor Snow Leopard: Cyberduck-3.3b4.zip<br />Ik heb hem net gedwonload en hij werkt prima, als voorheen.
http://homepage.mac.com/toucheguy/
Gravatar
Suzanne (21.11.2009 (20:37:37))
site wisselen Ja Nee Hallo! <br /><br />Ik heb reeds een i-website via cyberduck online gezet, maar nu heb ik de hele site veranderd, waardoor het een nieuwe site is (site 2) in i-web. Als ik deze nu in cyberduck zet krijg ik nog steeds mn oude site te zien? Help..?!
Gravatar
Bizjoe (31.01.2010 (17:53:38))
werkt prima Ja Nee Wat ik miste in mijn mac was een programma waarmee je je server kan onderhouden.<br />Iweb heeft dit niet! Gaf ook overschrijvinge n bij meerdere websites uploaden.<br />Met Cyberduck is dit opgelost, maak je vooraf een map en dan kan je met iweb in die betreffende map je bestanden kwijt.

Smileys

:confused::cool::cry::laugh::lol::normal::blush::rolleyes::sad::shocked::sick::sleeping::smile::surprised::tongue::unsure::whistle::wink:

1000 tekens over

Antispam Nieuwe afbeelding Hoofdletter gevoelig

Ontwerp en realisatie WS-Online - © 2008 Alle rechten voorbehouden.