Quicksilver
Quicksilver is een universele, extentie gevoelige interface voor het werken met applicaties, contacten, muziek en andere gegevens. Iedereen die met een computer werkt, Mac niet uitgezonderd besteedt een groot deel van de tijd te lokaliseren bestanden en programma's, en vervolgens handelingen om deze aan de gang te krijgen. Met Quicksilver wordt het allemaal een beetje makkelijker, programma's en documenten zoeken door een letter in te tikken om vervolgens snel te vinden wat je zoekt. lees even de "lees meer" want er zijn een paar dingen die je dient te weten voor je er aan begint.
Allereerst, ik vind het eigenlijk best een heel handige tool en ik heb hem nu ook in gebruik. Er is echter iets waar de meeste mensen waarschijnlijk overheen lezen tijdens de installatie en dat is dat deze app 6 maanden nadat hij is vrijgegeven ophoud te werken, zie onderstaande schermafbeelding. Dat kan twee dingen betekenen en welke is niet duidelijk. Of je moet hem daarna gaan betalen, of er komt een nieuwe beta, wie het weet mag het zeggen. Niet echt een probleem het programma heeft een uninstaller en daarmee kun je hem volledig verwijderen.
Voor beta software gebeurd dit wel vaker, dat deze een beperkte levensduur hebben.<br /><br />Ken nogal wat mensen op het werk die hiermee werken en zijn er tevreden van.<br /><br />Zelf al eens aan "gesnoven" (snelle test) maar kon het maar niet gewend geraken. Misschien waag 'k me nog eens aan een poging.

/ 7
RSS