Inkscape
Inkscape is een Open Source vector graphics editor, qua mogelijkheden vergelijkbaar met Illustrator, CorelDraw, of Xara X. Het maakt gebruik van de W3C standaard Scalable Vector Graphics (SVG) formaat. Inkscape SVG ondersteunt vele geavanceerde functies (markers, klonen, alpha blending, enz.) en heeft een zorgvuldig ontworpen gestroomlijnde interface. Om Inkscape te gebruiken heb je X11 nodig, voor Leopard minimaal versie XQuartz v2.1.4
Hoi luitjes,<br />Ik krijg Inkscape maar niet aan de praat... na dat ik het program opstart krijg ik een melding over Fonds die geladen moeten worden, en dat het enge tijd duur voor dat het hooft scherm te zien is. Als ik op de ok knop druk is het programma afgelsoten. <br />Mijn X11 is up to date en Gimp werkt prima. <br />Help!
Iemand verstand van de files in inkscape?<br />Ik had iets getekent en opgeslagen als jpg<br />maar nu kan ik het niet meer openen.<br />er staat omdat het niet de juiste bestandtype is.<br />Bij eigenschappen van dat wat ik heb getekent staat <br />type of file: File<br />dus ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan.<br />iemand een idee hoe ik die weer kan openen?

RSS