Datumprikker.nl
Met Datumprikker.nl heeft men een handig hulpmiddel geïntroduceerd om snel en simpel een datum te prikken voor een etentje een dag je uit of een ander gezamelijke activiteit. Het scheelt de organisator veel tijd die anders verloren gaat met het heen en weer e-mailen en bellen.
De organisator van een afspraak logt in op Datumprikker.nl, geeft de mogelijke data aan en voert vervolgens de gegevens van de genodigden in. De genodigden ontvangen een e-mail met een link waarmee ze on-line aangeven wanneer ze wel en niet kunnen, waarna de organisator hieruit de meest geschikte datum prikt.In het overzicht kunnen de deelnemers zien wie er wel kunnen en wie niet en kunnen zo beslissen of ze zelf een afspraak verzetten of niet.
datumprikker synchroniseren met google calender en iphone
Iemand een idee hie ik de nog niet voltooide datumprikker (geplande) afsrakene kan zien in mijn iphone<br />Ik heb dit in Ical gesynchroniseer d, en in Google calender geabonneerd, maar in mijn iphone calender zie ik deze niet verschijnen<br /><br />Iemand een idee??
Iemand een idee hie ik de nog niet voltooide datumprikker (geplande) afsrakene kan zien in mijn iphone<br />Ik heb dit in Ical gesynchroniseer d, en in Google calender geabonneerd, maar in mijn iphone calender zie ik deze niet verschijnen<br /><br />Iemand een idee??

RSS